Veelgestelde Vragen

Hoe plaats ik een bestelling

Bestellen kan eenvoudig via onze webshop. Kies je favoriete producten en voeg ze toe aan je winkelwagentje. Volg de stappen om je bestelling te plaatsen.

Hoe kan ik betalen?

Je kunt betalen met verschillende methoden, waaronder iDeal, creditcard, Apple Pay en Klarna. Kies de gewenste betaalmethode tijdens het afrekenen. Al je betalingen zijn veilig en versleuteld.

Levertijd

Producten die op voorraad zijn worden binnen 2 werkdagen verstuurd, maar de meeste items van Villa Nettie worden op bestelling speciaal voor jou gemaakt. Dit doen wij uiteraard zo snel mogelijk, maar het maken van een persoonlijk item kost tijd. Jouw bestelling wordt verzonden zodra alle bestelde artikelen klaar zijn voor levering. Gemiddeld is dit 5 werkdagen. 

Eenmaal verzonden ligt de aflevering van het pakketje bij de koeriersdienst. Meestal duurt dit 1 tot 2 werkdagen voor adressen binnen Nederland of 2 tot 3 werkdagen voor adressen naar België. Hier kan uiteraard wat vertraging ontstaan waar ik helaas geen invloed op heb. Wel probeer ik jou hier zo goed mogelijk van op de hoogte te houden en jou te helpen wanneer het echt te lang duurt. Neem in zo'n geval dan ook gerust contact met mij op!

verzendkosten

De vermelde prijzen op de website zijn exclusief verzendkosten, deze bedragen:

Nederland
€6,95 voor bestellingen tot €100
Gratis voor bestellingen vanaf €100
€4,25 voor een brievenbuspakketje.


België
€12,50 voor bestellingen tot €150
Gratis voor bestellingen vanaf € 150

Wil je je pakket op komen halen?

Dat kan! Maar omdat wij geen winkel hebben, maken we wel van te voren graag een afspraak wanneer je product klaar ligt en wanneer het uitkomt om hem op te halen. Je mag ons hier altijd een berichtje over sturen! info@villanettie.nl

Retourbeleid

RETOUREN

Het kan zijn dat je bestelling niet helemaal naar wens is. Je kan dan het product op eigen kosten binnen 14 dagen na ontvangstdatum retour sturen. Het product dient onbeschadigd, ongebruikt, ongedragen, ongewassen en in de originele verpakking teruggestuurd te worden.

Controleer direct na ontvangst van je bestelling of het artikel onbeschadigd en compleet geleverd is. Als dit niet zo is, willen wij je vragen om via de mail: info@villanettie.nl zo snel mogelijk contact met ons op te nemen.

Retour sturen is helaas niet mogelijk voor produckten die op maat gemaakt zijn en gepersonaliseerd, tenzij villa nettie hierin een fout heeft gemaakt.

Hoe kun je retourneren?
1. Stuur een e-mail naar info@villanettie.nl
2. Vermeld je naam en ordernummer
3. Geef aan welk artikel(en) je wilt retourneren
4. Vermeld de reden van retourneren, zo kunnen wij onze kwaliteit hoog houden. (niet verplicht)

Naar aanleiding van je e-mail krijg je van ons een reactie en nemen we je retour in behandeling. Het is van belang dat de retour is aangemeld en de naam en het ordernummer zijn toegevoegd aan de retourzending, zodat wij de retour bij binnenkomst kunnen verwerken.

Wanneer wij de retourzending hebben ontvangen, zullen wij overgaan tot terugbetaling. De terugbetaling vindt plaats binnen 7 dagen na ontvangst van de geretourneerde artikelen. Het is niet mogelijk om je retour zendingen naar een afhaalpunt te versturen. Het pakket dient direct bij ons bezorgd te worden. Villa Nettieis niet verantwoordelijk voor retourzendingen die tijdens het verzendproces zijn kwijtgeraakt.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Volgens onze algemene voorwaarden ben je verplicht om binnen twee weken na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?

Helaas komt het incidenteel voor dat de bevestigingsmail niet aankomt. Indien je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, kun je het beste in je ongewenste e-mailbox kijken. In sommige gevallen kan het zijn dat het e-mailadres niet juist is achtergelaten. Mocht je jezelf afvragen of de bestelling wel in goede orde is ontvangen? Stuur ons dan een berichtje.

Het product wat ik graag wil hebben is al verkocht? wat nu?

Zie je een product wat verkocht is, kun je ons altijd een mail sturen met de vraag of het mogelijk is dit
product te maken.
Wij gaan dan kijken of wij de juiste stof nog op voorraad hebben of aan kunnen komen om dit voor je
te kunnen maken. 
Mocht dit niet het geval zijn, kijken wij naar een andere mogelijkheid.

Wat zijn de geadviseerde wasvoorschriften?

Bij de producten op de site kunt u de wasvoorschirften zijn.

 

wat zijn handgemaakte accessoires?

Handgemaakte accessoires zijn unieke, op maat gemaakte producten. Elk item wordt met zorg en aandacht vervaardigd. Dit zorgt voor een persoonlijke touch en hoge kwaliteit.

Bieden jullie maatwerk aan?

Ja, wij bieden maatwerk aan voor verschillende producten. Je kunt specifieke wensen doorgeven bij je bestelling. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Locatie